Friday, December 31, 2010

hari terakhir 2010

salam kawan2 ku semua....

ermmm...hari terakhir 2010...
saya dirumah sempena cuti yg diumumkan oleh PM kesan drp kemenangan Msia dlm Piala Suzuki....


saya nak meningati kenangan2 sepanjang 2010...
tp sgt malas...esok boleh x?xpom tahun depan...hihihihi

malam ni saya ada sambutan tahun baru di kem ni bersama2 encik somi....love u...
ok lah nak bersiap2...yehaaaa

selamat tahun baru....
semoga tahun 2011 memberi rezeki murah oleh Allah...
aminnnnnnn



Wednesday, December 29, 2010

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR BRO!

DEAR MY BRO DEN!!!

HAPPY BIRTHDAY 2U
HAPPY BIRThDAY 2 U
HAPPY BIRTHDAY 2 DANIAL
HAPPY BIRTHDAY 2 U...

may yr wish come true...
we love u so much...

semoga cepat2 grad n leh belikan akakmu sebiji BMW...
 mcm ni pom okey!
hahahahahhahaha

MALAYSIA KU TERCINTA!!! TAHNIAH

SALAM...

dengan bangga diumumkan (walaupun rasenye sume dh tahu) bahawa Malaysia menang Piala Suzuki dengan agregat 4-2

wat eva lah org nak kata ape...

tp wat can i say is...

I'M SO PROUD 2B MALAYSIAN!!!

emmm...so usaha lg biar bola sepak Malaysia lebih MANTOP!

p/s= xnampak pom julia perez kate nak pakai *coli* tu...
propa jer lebih!!!
hahahahahahahha

MARILAH KITA SAMA2 NYANYIKAN LAGU INI~

Inilah barisan kita
Yang ikhlas berjuang
Siap sedia berkorban
Untuk ibu pertiwi
Sebelum kita berjaya
Jangan harap kami pulang
Inilah sumpah pendekar kita
Menuju medan bakti
Andai kata kami gugur semua
Taburlah bunga di atas pusara
Kami mohon doa
Malaysia berjaya
Semboyan telah berbunyi
Menuju medan bakti

Sunday, December 26, 2010

3-0...tahniah malaysia utk piala suzuki!

hola2...
saya bersiaran terus dr rawang....yehaaaaa....
baru je abeh tengok bola piala suzuki final pusingan 1, msia vs 


 n saya sgt terkezutttt dgn kehebatan pemain2 bola Msia itu...
xku sangka okiessss....

saya target 1-0 @ 2-0....
sekali hamekkk kauuuu
3-0!!!! u olsssss


tahniah kpd penjaring shahrul n pakcik sapieee...hik3...
wpom gemuksss di mata ku tp kuat lari yer pakcik sapiee...

newayyyy...
tahniah malaysia...
smg berjaya utk pusingan ke-2 nnt yerrr...

*mode maHu nyanyi lagu INILAH BARISAN KITA!!!

Saturday, December 25, 2010

25.12.10

salam kwnku sekalian...yeha2...

selamat berhari sabtu n merry christmas pd siapa2 yg menymbutnye...

wah2...hari laundry+kemas2 umah...
bestnye ari sabtu...leh berehat...
n suddenly en.somi told me dat beliau terpaksa masuk hutan utk latihan...huhuhuhuh...kene tinggal lg...xpelah cik puan yuzi....



jd memandangkan saya bercuti pd hari isnin, makanya saya akan balik rawang ptg nnt...
drive sorg2....
yehaaaaa....

sedih sebenarnye...sbb dh plan mcm2 nak buat bersama en.somi...
tp apakan daya...inilah pengorbanan namanya...
nama pom isteri askor....
kankankan...

semoga saya selamat smp ke rawang...
semoga allah permudahkan perjalanan saya...
aminnnn

Friday, December 24, 2010

exited giler!

hola2...

selamat bekerja di hari jumaat...
saya sgt suka hari jumaat & saya tahu kwn2 sume pom suke dgn hari jumaat kan kan kan...

tgh2 khusyuk wat keje, tup2 dpt parcel by post....
xsangka beb!
"
"
"
"
"
"
 
the parcel ...

my previous gojes boss yg br balik dr mekah pos ole2 2 me yg kt Kuantan nih!!!
 "
"
"
"
"
"
 ~ole2 fr pn H~

OMG!!!
bossssssss, i really banggaaaaaa.....
rase nak nangis tau bile dpt...siap pos tu....
*walaupun mak selalu kene marah ngn dia dolu...
ingat jugak dia kt mak u ols...hehehehehhe
x-boss yg bekeng+gojes...
tq so much...

insyallah kalo saya balik rawang, saya g melawat umah pn H kt setiawangsa tu yer pn H!!!

Thursday, December 23, 2010

Hanyut by Faizal Tahir

 Hanyut – Faizal Tahir

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku
Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua
Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku
Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Ulang Chorus
Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka
Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

p/s= ~sayang pd si dia~

Wednesday, December 22, 2010

happy birthday kak wan

dis post is dedicated to kak wan...

to kak wan, selamat hari lahir n may allah bless u...
kami semua sayang kak wan!!!

ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAK WAN COMEI
ALLAH SELAMATKAN KAMU...
holaaa kwn2ku...
saya kembali...




aduhhh, byknye keje saya di opis...
smp xsempat nk uplod gmbo2 di sana sini...
*kuat berjalan lah katakan...hik3

bigboss jua belum masuk kantor...
lalalalalalalalalalala...

hanya tinggal waktu2 terakhir utk berehat sblm beliau masuk kantor...

p/s=xsabo nak uplod gambo kursus...lalalalala