Thursday, January 7, 2010

salam perkenalan...


assalamualaikum wbt...

setelah lama mengidamkan untuk mempunyai blog sendiri, akhirnya pada hari ini 07012010 saya berjaya untuk mendaftarlan diri untuk ini...


masih tidak terlewat untuk saya mengucapkan selamat tahun baru 2010 kepada saya, suami saya(saya telah berkahwin okey), mama, papa serta kakak2 & adik yg paling saya cintai...


memandangkan ini adalah blog saya yg pertama, (kedua selepas blog di frenster)...saya ingin menyenaraikan AZAM 2010 saya:-
1) ingin menjalankan tanggungjawab sbg seorang isteri dengan sebaik mungkin


2)menunaikan tanggungjawab kepada MAHA PENCIPTA dengan sempurna

3)nak bayar hutang keter, hutang rumah, hutang PTPTN, hutang kredit kad & tidak lagi menambah hutang



4)nak kumpul wang...xnak membazirkan wang dengan shopping mende2 mengarut...

ceklist yg saya telah lakukan sepanjang 2009:-
1) telah mampu untuk mengumpul duit hasil titik peluh sendiri utk perbelanjaan hari bahagia...
2) dapat membeli sebuah rumah (DSSD) sekitar Oktober

ini bukan gambaran sebenar rumahku...hehehe



3) alhamdulilah...berkahwin dengan seorang lelaki Kapt Y yg telah saya kenali sejak 7 tahun...(lama beb!)...semoga bahagia hingga ke akhir hayat


saya & suami saya Kapt.Y pd 13112009


dan akhirnya semoga tahun ini akan memberi kejayaan yg lebih gemilang...amin ya rabbal alamin....

1 comment:

Anonymous said...

tahniah atas sume pencapain 2009..mg u akn lebih success 2010 ni..=)