Thursday, October 21, 2010

the sweet memory of 20102010

helo2...
maaf lah xsempat2 nak update blog...
so smlm 20102010, tarikh yg cantik utk diingati...mungkin sbb bukan wiken, makanya tiadalah undangan perkahwinan kan...
tetapi saya sgt gembira, sbbnye pd 20102010, en somi saya, kapt Y dh abeh kursus YO dia...n xsangka pulak dpt award...1 of best student...i like...
tulah saya rasa, rzk saya transfer ke kuantan ni maybe jd pembakar smgt kt kapt Y...hik3
alahai, dpt award tu bukannye dpt duit bagai pom...
but sumtimes 2me, the appreciation is needed 2 motivate us...
dpt laa plag tu...buley laa tayang kt rumah...ermmm
 p/s>>> perero rocher ni pom dato M bg time dtg umah saya...hik3...kire appreciation kot....

saya rasa saya pom nak keje rajin2 laa biar leh dpt plag...hik3 perasan laa woittt...
hik3..tp kalo dpt APC xdpt pom plag kot....ntah laa

so since xsempat nak buat ape, smpat laa celebrate e success dgn mkn kt delifrance megamall

 >>>muke yg tanpa bedak-bedakan+tanpa calitan merah sbb lapo sesagttt... ;p

 muke kapt Y yg hepi sbb ade org belanje makan kt dia...

cokelat 4 him n apple juice 4 me...

 ayam ape ntah nama dia....not bad

 lamb stew...4 him

eskrem of cos 4 me...

n balik umah malam tu tgk wayang plakkk...ceh, dasattt gak celebrate org dpt award nih...
tgk la cite jgn pandang belakang congkak 2... as per my request xnak tgk cite hantu2 or seram2...n
...kelako giler... n nora danish tu sgt laa comeiiii....
puh kanan puh puh kiri.... :)

begitulah berakhirnya kisah 20102010...sweet memoriess...
semoga Allah memberkati hubungan suami isteri kami ini...amin :)

1 comment:

yuzi said...

tq sayang