Thursday, January 20, 2011

^^Top 10^^

salam kwn2
huhuhu...
alangkah insahnya hidup ini apabila mendapat kesempatan utk pulang bertemu ibu bapa...
alhamdulilah...
semoga mama n papa ku dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki oleh Allah amin2....
how i love them so much...

ekceli saya nak ambil kesempatan ini utk melakukan asaimen yg telah diberikan oleh mummy anum pd saya tempoh hari... (*__*)

^^KEJAYAAN 2010 top 10^^

10) berjaya buat open house...wpom xberape nak rupe OH sangat...tp sempat import mama n kakak tersayang.... :)

9) merasai nikmat pregnant wpom hanya 3bulan jer...manage to overcome the alahan...*baru tahu susahnya nak mengatasi alahan tu yerrrr :( :( :(
insyallah, semoga Allah bagi peluang pd saya utk menikmati 9bulan kenikmatan tu....amin333x

8) belajar lebih byk sabarrrrr dr biasa....biasalah dh berkahwin nih, dugaan sekeliling tu bykkkk sgttttt

7) kuattt makannnn...adekah itu dikira achievement???hahahahha
since saya pindah ke kuantan, beratku naik 4kilossss.... ;p

6) dh duk umah sendiri...leh decoret umah sendiri...yehaaa
*kuartes askorrrr*

5) dh berjaya menambah collection baju2 kurung...dolu2 xsuke sgt beli baju kurung cz lebih suke pakai pants n shirt 2 opis...kotttt
tp since dh pindah pantai timur nih, ciri2 ketimuran menyerlah...hihihi

4) jeng3...manage utk buat blog...rasenye dh setahun kot...sbb buat blog ni mase januari 2010...kagum3

3) dh pandai masak.....bukanlah nak kate saya xreti lgsg utk masak, cume sblm ni xtry utk explore kelebihan diri...yg plg BEST tgk en.somi kenyanggg dgn air tangan isterinya ini...pewitttt

2) of cosss bertambah2 kasih sayang kpd en.somi, mama papa adik2 beradikku, mother in laws(MIL), FIL, adik2 in laws n semua kwn2.....amin2

1) KASIH SAYANG pd TUHANKU yg SATU...allahuakbar

semoga aku xkufur nikmat Allah ini...amin3


3 comments:

aishah said...

saye sangat suke kejayaan no (5)

puan tria yuzi said...

saya tahu sbb cik ecah sgt bykkk baju kurung kannnn :)

Unknown said...

MANTOP!!!!!!!!!!!!!!!!!