Wednesday, April 6, 2011

trojan oh trojan

salam wbt....


hola hola hola......saya gagahi jugak diri utk mencoret sedikit cerita...since fr my last post wc is dh dekat 2minggu kot...xmampu utk bercerita di sini...padahal input nye mcm2 ini dikongsikan bersama2 sahabat2 maya saya di sini...


mcm2 berlaku pd saya minggu lepas...
tp yg sgt sakit hati adalah apabila laptop gomen kesayangan diserang trojan!!!
bayangkannnnnnnnnn....


kalo trojan nih makan laptop 
saya xpelah jugak!cute!


mujolaa doc lam laptop  gomen  tu boleh diselamatkan...fuhhhh...kalo x mau pengsan saya dgn segala mak nenek keje2 opis....fuhhhh legaaaa.....tp laptop tu telah berjaya diformatkan semula n trojan2 tu telah pum meninggal dunia....


anor story yg agak menyedihkan...kwn2 seopis telah bertukar...huwa huwa huwa...kurang lg laa teman bergosippppp....xperlaa....yg sorg tu is leaving 4 good...lg dekat ngn kg halaman dia...sbb dia still bujang....xper2...kite bergosip di alam maya sajelah dear....semoga kwn2 berbahagia di tempat baru n jgn lupakan saya di sini...


n the most sad story 4 today is......jeng3...
mr hubby is leaving again...huwa huwa huwaaa.....
sabo jelahhhhhhh.....nnt balik umah yg besar giler tu *kunun* saya akan cakap ngn ikan2 dlm akuarium jelahhhh....huhuhuhuhuhuh


semoga B cepat balikkk ek....huhuhuhuhuhu
*jgn nages jgn nages*

1 comment:

wifemdnavy said...

waa.. hubby akak pun outstation 2 minggu.. sian jugak kat akak ngan lutfi.. jom nanges sekali