Sunday, August 14, 2011

monthly cek-up

salam ramadhan kawan kawan...


selamat berpuasa bagi yang berpuasa hari ini ...alhamdulilah saya masih berpuasa hari ini...


hari ini saya nak berceita tentang tahap gula saya...


baru baru nih saya menjalani monthly cek up utk pregnancy...


yg amat2 kelakor nye, saya lupa it is my turn nak kena minum air gula...utk pemeriksaan tahap kandungan gula...tinggi ke rendah...


jeng jeng jeng....


sehari sebelum tu, incik husband tersayang beli air tebu utk berbuka....


haaaa, sedangkan gula pasir yang kite dok makan hari hari tu berasal dari tebu...inikan pulak minum air tebu freshhhh....hahahahahahahha....memang kantoi giler ok!!!


siap saya telah menjadi saspek pengidap kencing maniss....ya rabiii....


terpaksa jumpa doktor pulak time cek up tu...


yelah biasa jumpa staff nurse jer kan.....


sesian kesian kesian....


jadi, doktor minta saya buat test 4x amek darah...next week...


hopefully saya bukan pengidap kencing manis....amin amin amin...


dugaan pregnant betul!!!

No comments: