Thursday, February 16, 2012

Kisah di Opis Saya

ok lah kenkawan...

cemana yer nak mulakan cerita yang byk siaran tertunda nih...

kita mula dengan cerita opis lah...(ermmm mcm xbest jer...)

tapi cerita ajer lah,...

time saya maternity leave tu, 
saya dapat tahu yang ade internal transfer...

ini disebabkan ada beberapa orang officer yang kt sini kena keluar...

most of them sebab naik pangkat...

tahniah yer...

oh sangat lah jeles disitu...

sebab???

korang janganlah tanya sebab apa...takkan korang tak suka naik pangkat n PALING PENTING naik gaji kannn...

saya tau belum masanya untuk saya naik pangkat kan...walaupun saya tahu, ada orang cakap saya nak potong seniority orang...

POLITIK OFIS

xpatut betul cakap macam tu kot...

nama pun muda belia dan masih junior...

kalau tak takder lah asyik kena buli jer ;p kannnnn

so, saya still junior kt sini....okesss....hahahahhahah

tapi saya kena pindah kamar...

yang agak besar sikit...

still tak habiss kemas kamar baru okeh...tak senonoh betullah ko nih cik riny oit!

tapi yang xbestnyer, saya dengar cerita ade orang kutuk macam2 kt saya...sepanjang ketiadaan saya di opis....

tak sukalah macam nih kannn...

kalau saya ada buat salah, bagitau lah saya...

 sedih sangat2 bila dapat tahu cerita tuh...huhuhuhuhu

tak perlah...

disebabkan perkara itu, saya tanamkan azam baru...

NAK BUAT KERJA BAIK BAIK...
KURANGKAN KESILAPAN
KURANGKAN PERCAKAPAN
BERCAKAP HANYA PADA PERKARA YANG PERlU SAHAJA!

so after this, kalau korang rasa saya macam somobong sikit dengan korang...jangan laa marah...

p/s= saya dah baca yaasin kat kamar 
baru saya 

3 comments:

aishah said...

takpe, kutukan itu biase...allah tahu :)

puan tria yuzi said...

cik ecah: tau xper...kannnn

Unknown said...

Datin Seri, org gojes cemerlang mcm mu mmg ramai org suka "amik berat". Abaikan je.