Monday, July 23, 2012

Kisah Ramadhan Kareemmm :)

Assalamualaikum wbt...


rindu sangat nak aktif menulis seperti dahulu...


sebelum jauh mengorak langkah, masih belum terlambat saya mengucapkan salam Ramadhan yang mulia...


semoga Ramadhan kali ini akan mendatangkan kerahmatan, kemuliaan dan kejayaan berganda untuk kita...aminnnn...


tahun ini, alhamdulilah, saya masih berkesempatan melalui bulan yang penuh barakah ini...


jum corat coret ramadhan....


2007- tahun pertama ramadhan sepenuhnya bersama keluarga...time nih, dah abeh study kt UIA...baru habis chambering kat Edlin Ghazaly & associates...


2008- masa nih puasa as Goverment servant kt Selayang....time nih masih kontrak laaa tapinya....
tapi time nih agak2 buzy sebab after Raya nak bertunang dengan Incik boyfren kannnn... saya tunang 25.10.2008.


2009- masa nih masih di Selayang...bertambah2 buzy coz preparation nak kawen kannn....saya kawen dengan incik Suami pada 13.11.2009 :)


2010- masa nih baru pindah Kuantan...first time berpuasa dengan incik Suami...1st time berjauhan dengan family....kelauttt laa kan.... hahahahahah...time nih dah dapat jawatan tetap dengan Gomen.... alhamdulilah...


2011- last year, bulan puasa saya pregnant kan cik Ardini 7 bulan....alhamdulilah berjaya puasa...tapi ada tinggal sebab kena minum air gula dan tak bangun sahur... :( saya masih di Kuantan....


2012- wahhhhh.....tahun nih, saya berpuasa dengan lebih meriah....ada Cik Ardini...Ade incik suami... :)
kegembiraan berganda!!! saya masih di Kuantan...cuma dah masuk opis baru!!!! :)
yang paling mencabar adalah apabila bergelar ibu menyusu....ya allah, kuat sgt cabarannya!!!


begitulah kisah2 Ramadhan saya pada setiap tahun...


semoga Allah permudahkan segala urusan saya dan keluarga...amin

No comments: