Wednesday, April 7, 2010

bangkit dr kedukaan & kekecewaan...

salam my blog dearie...
hahahahaha....sudah lama saya tidak mengupdate blog saya...
berikut adalah alasan2:-
  • sangat sibuk>>> hahaha>>> saya rasa sume org juga sibukkk
  • penyakit M???>>>mungkin jugaaa
  • apa lagi yaaa alasan......(sambil memikirkan apakah dia alasan2 yg perlu diberikan...)
semua org pasti mempunyai alasan dlm hidup nya...begitu juga aku...
punya kegembiraan jua kedukaan...

sbg manusia, sbg org Islam, saya pasti setiap yg datang & pasti pergi...cuma cepat atau lambat...
mungkin Allah bg "ia" hanya datang sekejap shj...hanya 3 bulan...
terima kasih Allah, Kau bagi aku merasa kenikmatannya...

manusia mana yg tidak sedih...
aku pasti sedih & menangis...tapi aku perlu kuat...

yang pasti...aku & suami akan usaha lagi...
amin2....

No comments: