Monday, April 12, 2010

masa berlalu...

masa begitu pantas berlalu...

saya masih ingat di mana pd thn 2000 saya ambil exam SPM...keluargaku masih di trg...
>>>saya masih pekat loghat ganu masa ni...

2001 masuk matrix UIA PJ...yelah pd masa itu, matrix UIA kt PJ, skrg dh pindah Nilai kalo xsilap...
>>>masa ni 1st time belajo merantau jauh dr negeri kelahiran...huhu

Nov 2002 masuk maincamp UIA Gombak...wahhh...the garden of knowledge n virtue...

byk sgt kenangan indah, masham manis pahit...semuanya diharungi bersama...best sgt!!!
>>>tahun ini juga keluargaku berpindah n berhijrah ke KL...2b spesific Rawang
meninggalkan kampung halaman demi meningkatkan taraf hidup...yela tuuu...:)
masa kt maincamp jugak laa saya mula rapat dgn Kapt Y...yg kini sudah secara rasminya menjadi suami beta...alhamdulilah...lama betul kami kawan...sgt2 xsangka...

among my besties...miss u guys

Nov 2006 saya akhirnya berjaya menggulung ijazah LLB...wpun pd masa yg sama saya seharusnya menyambung kembali 1 tahun pengajian utk Shariah utk LLBS...
saya dah xlarat nak belajar...lama betul>>>6tahun sudah...
akhirnya saya memutuskan untuk tidak menyambung & meneruskan "chambering"

Ogos 2007 saya berjaya menggembirakan papa & mama...saya telah konvo juga...alhamdulilah

bersama keluarga tercinta pd hari konvokesyen saya di UIA Gombak

Nov 2007 saya berjaya ditauliahkan sebagai PEGUAMBELA & PEGUAMCARA mahkamah tinggi malaya...ini bermakna saya dah boleh jd loyer...emmm alhamdulilah...
penat lelah mengharungi waktu "kuli batak" selama 9bulan tamattt....
maka bermula hidup sbg loyer...kerja ku saman menyaman org...hehehehe

 posing time

i love them...
i love Kapt Y ...he did come fr Melaka on dat day...tq sayang

Feb 2008 saya meninggalkan pekerjaan "private" & menerima offer utk "BERKHIDMAT UTK NEGARA"
sehingga kini.... pada waktu tawaran hanya sbg pekerja kontrak...Feb 2010 menjadi pekerja Tetap...

jua pd 25102008 saya mengikat tali pertunangan bersama Kapt Y
setelah lama berkawan kami meneruskan hubungan kami dgn 1 lagi fasa...

 pada hari pertunangan kami

saya juga telah bernikah jua dgn beliau pada Nov 2009...

April 2010...sayang mode
saya sgt sayang pada beliau, pada mama & papa saya...kakak2 saya jua adik saya yg ensom itu...
i love u all....
moga Allah berkati hubungan ini... aminnnnn

No comments: