Tuesday, April 27, 2010

jalan2 waktu lunch...

salam semuanya... 

last friday, saya kuo lunch n ade ambek gambo (gune hp jela) di tesco bersama seorg lg sahabat baikk...
dearie mummy syafa...

kami mkn2 n tgk2 baju...
so far ok la, sbb kaw tu xramai org...parking free & xyah susah2 cr parking
mknn kt food ct dia pon ok...

after makan, kami jln2 n ternampak kerusi urut berharga RM1 utk setiap 3 min...
ekceli saya dh pernah rasa kerusi ini kt E-Curve time tgk wayang ngn hubby aritu...
not bad...
kali ini saya ajak kawan saya ini merasai kenikmatan kerusi RM1 ini...


hepi kan mummy syafa merehatkan bodynyer di atas kerusi urut itu...

 begitu juga saya...
wah, nampak cantik bulat muka saya dgn tudung ariani itu...huh!

P/s= syafa, nanti kite try lagi urut dgn kerusi ini k.





No comments: