Monday, May 3, 2010

soya panas...

hari ke-2 berjalan2 bersama suami...

tidak berjalan sgt laa kan...sebabnye hari ahad adalah hari kesedihan kerana pastinya suamiku tersayang akan berangkat ke kuantan lagi...
berpisah lagi saya & suami...sedihhhhh :(
harap2 doa utk dekat dengan suami dimakbulkan...amin...

pg2 suami dh ke bengkel mengambil kudanya...after lunch saya mengajak suami utk ke cinema...
mengqada' hajat yg xkesampaian semalam...
hari ini(ahad) kami memilih utk ke selayang capitol...xramai org di sana...
tempat saya bsm kwn2 lepak time2 uia dulu...best wooo, wpon kecik je, tp ade wayang...

kami memilih utk menonton IP man...not bad... saya bg 31/2 bintang...
apa yang menkagumkan saya dimana "spirit" mempertahankan bangsa sendiri amat tinggi dlm filem ini...
sempatlaa air mata bercucuran (wpon kapt Y kata xsedihpun ekceli)
mmg cite tu xsedih pon...tp ade part2 touching laa...

wah...lepas habis tonton movie tu...
kami pon kfc...lama betul xmakan sbb masih lg dlm confinement period...
kali ni dh boleh makan kot...bedal ajer....
sambil makan hatiku berdetik..."alahai nnt lama lg laa boleh dating ngn suamiku tersayang ini..."
sedihlaaa....

lepas makan, nak kuo mall, tibe2 hujan lebatttt...so boleh smbung dating mcm time2 b4 kawen dulu...
hehehehhehehhe....
padahal jalan2 jelah dlm mall tu...

saya berdating bersama kapt.Y
mama saya kata saya suka pakai tudung yuna...
sedangkan dh lama saya pakai tudung cenggini dr zaman uia lagi....
saya sgt bulat...oh tidakkkkkk

dekat2 nak mgrib, saya kena balik...sbb saya nak tgk AIM plak...
sedih laa sesi berdating tamat... i love u sayang...

otw balik umah, saya teringat yg hari ni (smlm) adalah hari pasar minggu...
yahuuuuu....saya sgt suka sebab saya sgt ketagih minuman spt tajuk di atas...
jeng kengjeng....sblm smp umah, singgah beli dulu...
SOYA PANAS+TAUFUFA pakcik tua...
sgt bestttttttttttt ok....
besttttt sgtttt.....

saya berharap sekiranya saya diberi peluang oleh Allah utk mengandung lagi, saya akan pastikan saya akan minum air soya ini tiap2 minggu....best woooooooo....
xleh chalenge punyer....
maka sekianlah cerita dating saya pd minggu ini...
daaa......

No comments: