Sunday, November 7, 2010

makanan ketika hujan...

hai blogger...
di petang nih, saya masih lg demam...
cuma xseteruk smlm...en.somi masih belum pulih sepenuhnya...
tp dia dh terpaksa bertugas hari ini...so, keseorangan lah saya dirumah...
so pg td saya g market dpn kem tu...
ternampak laa mknn ketika hujan...ermmm menarik bukan...
wpon demam, still nak makan jugak...

akhirnya berjaya jugakkk di masakkkkk... MY UBI REBUS!!!
....wpom ngantuk2  pening2 lalat.. n lalat xmasuk pom...


presentingggggg......
"
"
"
"
"
~ubi rebus+nyor+gule nisan+ikan kering~

ubi rebus+ air teh panas...
sbnrnye kalo kopi baru kene tp saya at dis point xleh minum kopi...
terpaksalah minum teh....
yummmyyy n prt 1 ini sudah Pom selamat masuk perut saya...
SYOK sunggoh layan ubi rebus time2 ujan mcm nih...heheheh

utk part 2, tgu kapt Y balik umah doluuu...yeyah...

No comments: