Wednesday, December 8, 2010

mesnite diraja pahang 2010 part 1

salam kawan2 ku sekalian...
saya kembali lagi pd hari ini...

kalo nak tahu nama penuh sila baca kt kad nih...hihihi

marilah saya bercerita ttg MESNITE DIRAJA yg saya+ en.somi saya hadiri
(pd kawan2 saya yg dh boring pd word nih...sila abaikan post ini...ade saya kisah???lalalalalala)

kali ini, mesnite dibuat secara besar2an dmana jemputannya hampir 600 orang & bukan shj meliputi unit en.somi saya 12 ramd shj bahkan 4 briged n unit dr 19 melayu SP kedah...
hahahahaha...kalo salah sila baikan sbb saya pom xberape mahir jua dgn unit2 pekerjaan somi saya...sbb kalo org tanya pasal somi saya, yg saya tahu, en.somi saya ade keta kebal nama dia ADNAN...
*kalo ade baby jgnlaa en.somi letak nama adnan sudah...keh3...

saya mmg x expert sgt bab kerja2 en.somi ni okeh...
tapi kalo nak cite psl Mahkamah2 kt malaysia nih bolehlaa saya jawab dgn hampir tepat sekali...toing3....

tetamunya termasuklah dato' datin di segala ceruk pahang dijemputnya termasuk laa my immediate BIGBOSS, YA Dato' M...how small world dorg nih yer...
but im so lucky sbb my bigboss cannot make it sbb she was on vacation to London n negara2 sekitarnya pd waktu tersebut...
(haruslah pd court vacation beliau bercuti...kalo saya dh jd mcm dia 1day nnt pom saya nak bercuti jua...hik3)
saya sgt keciwa (sgt kerrr???) sbb dato ct nurhaliza xdtg...kalo x bley amek gambo dgn beliau...huhuhu

tapi bab yg saya xboleh blah, ade sorg tu siap pakai baju misi(nurse) lam mesnite tu...
mujo ko duk jauh kak oit, kalo tak mmg saya amek gambo n buh kt sini...~gelak guling3 mode~
>>>saya bukan merendahkan kareer nurse cume xboleh blah jelah sbb sume org pakai baju vogi e vass mlm tu tp tup2 ade org pakai baju tu...

mesnite tersebut jua tidak diadakan di hotel MS garden, tmpat yg hampir sokmo2 dh saya masuk kalo ade mesnite...
kali nih dorg organize dewan jubli perak, jalan ke TC...
*tempat nih pom saya xfamiliar sgt sbb time tu malam...hujan lebat plak tu...
kalo jalan nkg MCD TC tu saya tahu laa...
(tempat makan jugak cik rini tahu...lalalalalalala)

kenape jua ia dinamakan MESNITE DIRAJA???
sah2lah sbb raja datang...
SULTAN PAHANG beb dtg...
siap2 lambai2 kat saya (oh perasannye saya...)
tp baginda datang seorang shj tanpa permaisurinya...
saya dgr baginda baru pulang dr london mungkin penat kot...tu yg dtg sorg....

yg pastinya MESNITE nih diadakan sempena ulangtahun baginda...begitulah kire2nye...
~saya yg sgt cantik + kapt Y yg sgt hensom~

maka bersambung lagik kisah saya pd post akan dtg...
adios migos... weeeeee


No comments: