Thursday, December 9, 2010

mesnite diraja pahang 2010 part 2

hola hola...

saya kembali lg hari ini....

mari saya menyambung semula cerita MESNITE DIRAJA saya...

MESNITE tu dijadualkan bermula jam 8mlm...
perghhh agak ontime jugak laa jadual ini...

so bile dh smp tu, kene laa "beramahmesra" dgn wives+temanita pegawai2 yg hadir...ketemua jua saya dgn makcik2 jiranku yg vogue giler...

hahahahha...bak kata dorg, dorg kan bini MEJAR, so kene vogue lebih...
xpelah akak, somi saya baru KAPTEN, dats y baju saya xdelah bling bling sgt...hik3

tguu nnt en.somi saya dh MEJAR, saya kompem bling bling... BLING SGT LAA KAN...
HAHHHAHAHAHA
jiran2 ku... :)
yg bling2 merah...

my gudfren, munirah juga dtg since tunangnye adelah kwn en.somi...

*kalo u ols nak tahu, dorg ni kenal sewaktu mereka berdua menjadi PENGAPIT bidan terjun saya & en.somi...JODOH ni kan ketentuan ALLAH... :)

saya comei+munirah gediks

jumpa jugak dgn kwn2 yg biasa saya jumpe kt mesnite sblm ini... maaflaa saya nih kadang x ingat nama2 korg yer...

sambil2 tu, mmg xjumpa laa en.somi...dia menghilang bersama2 pegawai2 yg lain kot...

iyelah, nak menunggu bos2nye dtg...sekali nak register kot...
1st time ade register2 bagai...maybe ramai bebeno tetamu nya...

n later, the organizer allowed us to walk into the ballroom...since the SULTAN is almost arrived to e place...

MAK AIH, beso jugok hall dia ekceli... but our sit, is far from the stage, but nearer to the SULTAN's stage... :)
*yey, bolehlaa nengok sultan pahang dr jarak dekat...
hahahahah, agak "darat ulu" jugak laa sbb b4 dis saya bukan org pahang...
saya org ganu...
Hidup sultan mizan!!! poyo laa cik rini...lalalalallalala

~to be continued~

No comments: