Wednesday, February 2, 2011

1st GA Pearl by Moon

perghhhh....
berpeluh2 mak nih sambil berdegup2 jantungku...(sila baca dgn nada dangdut) apabila mendapat tahu kena tag dgn kakak cute miut


xpenah2 kene tag utk masuk contest tau...
sbb xpenah masuk contest:-
1) sbb saya xreti sunggoh nak link2...siyes beb!!!
2) sbb xfaham ape yg nak kene tulis...
3) mmg xreti sunggoh!!!


tp demi jiwa yg kental dan mengalirnya darah pahlawan...perasan YA RABBI!!! ku godek2 juaaa utk masuk contest nih...
semoga berjaya dpt no.1...aminnnnn


S=sbb ape masuk G.A BESTnih???


j= antara sbb saya masuk:-
    1) mangsa tagged oleh kakak cute miut >>>ni bukanlah 
        sbb utama...hihihi


    2) cik moon menganjurkan GA nih sehari selepas besday   
        saya yg ke 17 tamboh sepuloh....faham x sbb ape??? 
        ala... saya nak hadiah besday saya lah...saya nakkk sgt 
        pearl dr sabah...itu sbb saya join..>>> inilah sbb 
        utama...saya nak hadiah besday!!! yehaaaa


    3) ni 1st time saya join GA kt belog kawan2 alam 
        maya..saya nih blogger baru... 

    4)menyokong agar penganjur bertambah semangat!!! 
       semangat kesukanan antara sesama sahabat!!! :)



S= warna pearl idaman???

j= of cos HITAM  
    alasan:
  1) saya g opis wajib(tp xdela berdosa kalo xpakai) pakai 
    blek n white...jd kalo ade pearl hitam mcm brooch hitam 
    ker...kan mecing nge baju keje sayer...

  2)hitam itu menawan 

  3) kulit saya ni juga hitam gelap banyak sikit 

  4)sbb suke hitamkalo belek lemari, baju opis, baju kurung 
    boleh kata almost hitam putih...kekekekkekek


ok cukup setakat ini...
doakan saya berjaya dalam GA BEST !!!


finalis yg berjaya masuk contest pilihan saya adelah spt berikut:-


1)datin seri emon
2)puan seri anum
3)puan seri dya

semoga berjaya!!!

6 comments:

Anonymous said...

penyertaan disahkan...^^

thanks join...good luck yaa kak...:)

puan tria yuzi said...

wahhh...ni kire lulus yer???
yehaaaaa...lulus masuk contest!!!

Unknown said...

Sbnrnya blur ni, nak kena buat apa? Heheh...

Nurul Nadia said...

tq for the tag my preng..

aku nak ajor mu wat link smer2 tu..tapi aku nak wat tutorial tu quite tedious work..hehe...mu godek2 dulu kay..nnt ada masa aku msg dalam inbox fb mu ya

Nurul Nadia said...

aku dah wat entry GA ni

http://cikdya.blogspot.com/2011/02/1st-ga-pearl-by-moon.html

puan tria yuzi said...

CD: toche2