Wednesday, February 2, 2011

AROMA IKAN BAKAR KUALA SELANGOR

cewahhh...
tgk tajuk pom dahtahu bab makan lah tu...
kihkihkih...of cos laa kan...bab makan laju je tgn nak stori mori...
file2 belambak nih xjenguks2 jugaa.... dush dush dush

ok2 ekceli dh lama pegi tempat nih...n siap 2x pegi...
saya tahu pom stlh mengoogle di tenet nihlaa jugok...@ kuala selangor KS...nak kata KS, xjugak sbb dia mcm nama JERAM...

sbb saya cari tru I-phone my sister...kene taip jeram baru keluo tempat nih...kalo u ols goggle KS jer, xjumpe....mcm saya jugak!!!

ramai org komen dis place secara positif n siap bubuh gambo lg...
menyebabkan saya+family sgt terliur meleleh-leleh...saya ngn kakak saya yg jelita tu pom terbayang2 food yg bakal disentap dgn lahap...xsabo u ols....

since dh ade teknologi, baru saya tahu kelebihan i-phone yg sedang digilai seantero dunia...tidak termasuk saya....yeke cik riny???!!!
i-phone tu siap ade maps...oh teruknye saye tidak tahu...hahahahaha

so kami tibe dlm masa 30-45mins je dr rawang ke AIB nih...
mmg jimat...xyah lalu hiway yg s.alam yg jauh berdenuk n jem tahap gabans....lalu jln belakang n taraaaaa sampai u olss...


ampunkan beta cz xsempat nak snap2 tempat....
tapi yg best nye mmg tujuan utk tgk SUNSET kt ctu...
we r so lucky cz dpt tgk keindahan ciptaan ALLAH...
subhannallah...
"
"
"
"
"
 cik riny bersama mama tersayang
sempat amek gambo sunset dgn hp cap ayam sayer nih...

ini adelah hasil2 tangkapan kami....
silalah telan air liur yer... (^__^)

"
"
"
"
"
mengancam x?
"
"
"
"
"

air2 kami...best wooo...
"
"
"
"
"
udang butter
"
"
"
"
"

ketam chili meletops!!!
"
"
"
"
"

ikan lagikkk...dapnyerrrr
"
"
"
"
"
asam boi+kasturi


siyesly best!!!
harga???mmg xmahal mcm kt pelabuhan kelang or tempat lain...
sbb best giler.....silakan ke sana yer....

p/s= gmbo2 ini adelah lawatan utk kami yg pertama...4 the 2nd attempt, saya xmampu nak snap gambo sbb lapo giler n bile food smp terus ngap!!!hahahahhahahah


4 comments:

MrsMeen said...

LAPARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

puan tria yuzi said...

ampum yaa bukkkk
:)

aishah said...

melaka besttt lagi ..hehe

puan tria yuzi said...

ecah, jauh laa deknon...
rugi laa jauh2 pegi semata2 utk makan jer...hik3