Monday, February 7, 2011

quality time wif mr.hubby

Salam kawan2 ku sekalian…salam bekerja!!
Sume dh masuk keje mcm saya…
MALAS nyerrrrr tahap zirafah kan kan kan!!!!

Best kan dpt cuti pjg…wpom spt yg kwn2 sedia maklum, saya xdpt cuti…
eh bukan saya, incik somi xdpt cuti…
makanya, si isteri pom mendapat tempias (eh saya mmg cutilah…)
maknanya kami xdpt laa nk balik kg rawang (eh rawang kg ke???)n juaa xdpt nak balik yan…Ya Allah rindu betul pd mama papa mak n abah kt kg tu…
Ampunkan kami yer….insyallah semoga kami dpt pulang bercuti nnt…amin

Incik somi, Nama pom askor, demi Negara lah cuti incik somi kene beku…
Beku sbb ape?? Sbb banjir…tp nama jer stanby banjir tapi kuantan nih idok ler hujan lgsg, apatah lg nak banjir…setitik hujan pom xturun…

Ape yg saya buat???
Makanya duduk makan kt umah jelahhh…
Plan nak lawat sedare2 pom xkesampaian…ampon dong….
Best tgh status kwn2 yg dpt balik kg…jelesss makkkk
Incik somi plak hepi sbb duk amek contract menebas kt padang golf!!!
Hahahahhahahahah
Tp xpelah sayang, menang besar kan!!!

Saya hepi jugak cz sempat laa incik somi bwk saya g ronda2 kuantan nih…
Tp kuantan jem laaaa…xsuke xsuke!!!

Kami Sempat beli brg2 rumah utk bulan nih…n guest what, saya xsoping utk brg2 personal pom…percaya x???
saya pom xpercaya pd diri sendiri sbb mampu tahan perasaan nak soping tu…sbb ape yer???
Jeng3, mak ade misi pd hujung bulan nih….misi soping!!!hahahahahhaha

Sempat lah tgk muvi “FASTER” kt ECM…ramai giler umat manusia….
Citer nih Ya rabbi, kene tembak, bunuh org mcm bunuh semut saje…
Teringat kata2 mama, akhir zaman, membunuh tu biasa jer…nyawa mcm dh xde nilai….

B4 masuk wayang, sempat laa melepak kt kedai aya' kopi starbuks kt bwh tu…tiber2 teringin nak minum aya’ kopi…dh lama xminum situ…
Namun Padahnye minum aya’ kopi tu, malamnyer smp kol2pg pom xleh tido lg…dush dush dush!!!
*sakit hati tgk somi tersayang dh tido tp saya xleh tido*
Terus jer menyesal minum aya’ kopi tuh…huhuhuh

moral=cik riny jgn minum aya' kopi waktu petang, kompem xleg tido...

No comments: