Thursday, March 24, 2011

alhamdulilah

hehehehhehe....rase2 kwn2 sume boleh agak kan nape tajuk entry saya spt dia atas kan...hehehehehheh

betul lah tu....betul3...(baca dgn nada upin ipin yer)

tq mr google

cume smlm tiber2 bleeding plakkkk....

adussss...teringat2 plak kesakitan sewaktu saya miscariage last year...ya allah mintak2 dijauhkan...

ya allah mmg berderauuu tgk darah bile bgn tidooo...huwaaaaa berjujuran lah airmata....

pagi2 terus ke klinik RSAT dlm kem...MA kt sane terus refer ke HTAA sbb dia kata ada posibility keguguran...huwaaaa nangisss lagik....

dh smp ke HTAA, terus ke bhgn kecemasan...since xbw GL(mana nak tahu sakit2 ni kan), kene lah bayo rm1....alah, singgit je pom, xberkira sgt laa...

setelah diketagorikan sbb pesakit bukan kritikal, kenelah tgu dlm 20min baru dientertain...kire oklah hospital gomen layan saya dlm masa 20min kan....

so bile nama dipanggil, jumpe doc...doc mcm muke bdk2 baru grad jer...adusss, rase cam sedih jer bile doc tu nak taknak jer layan saya yg sakit nih...pastu doc tu tye keje aper...huh, ape lagik, saya cakap jer saya nih saper n terus je tune nada doc tu bertukar n jawab je soklan saya...kamonlaa...saya bukan nakkk sgt doc laayan saya bak diva, but plsss, u r dealing wif public....adussss....keciwa sedikit disitu...

after discan, alhamdulilah, doc kata kandungan masih ade...cume dikategorikan sbg "threatened abortion"....mungkin bahasa org biasa mcm saya sbg kandungan diancam...

saya dinasihatkan utk berehat &tidak travel...selamat juaa duit saya kerana belum beli tiket flite...

oleh itu dukacita dimaklumkan saya tidak dptlaa join kawan2 sekareer utk ke persidangan pegawai2 di a famosa melaka.... masih sedikit keciwa krn tidak dpt berjoget...hahahahah n pakai baju polka dot dot yg ditempah khas....*kunun*...jua xdpt berjumpa kwn2 yg hapPENING...xpelah korang, doa korg cukuplah buat saya disini...

KITA HANYA MAMPU MERANCANG TETAPI ALLAH MENENTUKAN....itu saya percaya...kpd segala ketentuan-Nya...

x mengapa...2tahun lagi kalo umur panjang saya akan pegi lagi....hik3..

dan semoga saya & kandungan saya sehatttt....
tq doc sbb bg saya mc hammer 5 hariiii.... yebedabeduuuuuuu!

jum sambung titooooo...

4 comments:

aishah said...

1. Tahniah
2. Jaga Diri
3. Jeles!
4. Rugi awak tak dapat tengok saye.
5. Haha..

ok puan take care :)

puan tria yuzi said...

6. tq so much n love u dear...
hik3

nihadriz said...

congrats rini!
semoga baby ko selamat dan sihat...
doakan aku dapat baby jugak :D

SarahSofiyya said...

[so bile nama dipanggil, jumpe doc...doc mcm muke bdk2 baru grad jer...adusss, rase cam sedih jer bile doc tu nak taknak jer layan saya yg sakit nih...pastu doc tu tye keje aper...huh, ape lagik, saya cakap jer saya nih saper n terus je tune nada doc tu bertukar n jawab je soklan saya...kamonlaa...saya bukan nakkk sgt doc laayan saya bak diva, but plsss, u r dealing wif public....adussss....keciwa sedikit disitu...]

part ni mmg kene intro dulu kat doktor n misi2 kita keje apa baru diorang layan elok2 punya klu tak dia ingat kita ni surirumahtangga sepenuuh masa yg tak tau apa2...

bila dah tau,baik je layan!