Monday, March 14, 2011

open kem

hola2 kwnku sekalian...
waduh2...rindu bangat bergosip disini....perghhhhh
saya adalah sgt buat2 bz....


utk pengetahuan kwn2 sekalian...bukan saya xnak hapdet blog ini...cume masa sgt mencemburui saya....
*alasan *


kali ini saya nak bercerita ttg OPEN KEM di kawasan rumah saya....
pada sabtu lepas, airforce wat open house kem...ini bermakna public di luar sana boleh masuk tanpa sebarang sekatan...


ramai ya rabbi!!!sampai dorg meh parking kt area umah saya...
utk makluman, rumah saya tu dikira jauh dr tempat pameran yer kawan2...nak xnak...saya terpakse nak berjalan kaki...
berpeluh jugak laa makkk u ols...sbb sah2laa sane mmg dh xde parking kannnn....



ekceli plannye pergi berseorangan...but im so lucky on dat day sbb incik somi dh abeh keje separuh hari n boleh teman isterinya yg gediks2 nak tgk sukhoi n heli n segala mcm mak nenek kapal terbang tu...


yeyer...sukaa laa saya kannnn....


tp kan cuaca sgt tidak mengizinkan....mmg dr pagi nampak mendung2 kelabu...tp stilll xhujan...
tp bunyi flite sukhoi n kapalterbang n heli berputar2 di ruang angkasa sejak pagi mmg membingitkan suasana...
rasenye tuanku sultan pahang ade mencemar duli dan datang kot....

tp since incik somi dh janji nak temankan, saya xpergilah awal2 pagi tu... bile dh beliau balik, kami pom bersiap2....n terus menapak ke sana....n ready ngn payung taww...sediakan payung bslm hujan... :)


bile dh smp sane, suddenly ujan pom turun...ayoooo spoil the mood sunggoh....maksud saya mood utk berjalan2 laaa....maka berjalan2 lah kami dgn payung itu...


mmg banyak booth airforce nih...mungkin explain dorg nye organization...*sori xminat laa bro*
wpon enjin gabak keee....saya xmasuk tgk pom....
hehehhehehhe jahat...jalan terussss jer


dgn hujan2 tu, saya boleh ajak incik somi g tengah2 padang tu nak tgk deretan sukhoi n segala2 kapal terbang di situ...
saya adalah jakun!!!
tp malas nak ambik gambar!!!
hahahhahahhahahahha

syok laa boleh tgk2 kapal terbang depan mata wpon hari2 dengar dorg duk training atas rumah saya tu...hehehheheh

 tq yer incik google :)

lepas tu, saya boleh terus keluo dr kawasan parking kapalterbang...
n terus ajak incik somi makan...
eiiii sgt xsenonoh yer cik rini!!!


tgh2 syok makan, barulah dorg2 stat balik pertunjukan udara...
besttttt wooooooo!!!
siyes bertambah2 jakun laa saya....
lepas tu terus balik rumah...

rase sgt jahat giler sbb saya xtengok ape2 pom s.ada ade org jual ape2 ker...penama ade jual pinggan mangkuk murah ke...sbb hujan...xbest laaa jalan2 time hujan kan...


p/s= sakit hati jugak ngn dorg sbb pertunjukan udara tu berlanjutan smp petang smp bingit telinga saya...nak tido pom xboleh!!!

No comments: