Sunday, May 22, 2011

xtvt pada jam 12 tgh malam...

salam wbt....
holaholaaa......kembali lagik gituuuuuu....


dr smlm saya mendengar guruh di langit, namun hujan tidak turun2....
hopefully, malam nih hujan turun dgn lebatnye....
sbb dh xlarat panassssss.....syoknye tido kalo ujan lebat....


di kala ini jua, incik suami masih belum pulang kerja...
sian sian sian....name pom askor, kerja nye mau sampai 25jam sehari....


mmg kesian tgk suami terchenta.....kalo boleh ku ganti...tapi of cos laa xmampu...
kerja ku yg 8-5pm(biasanya balik lambat jugak) pom, saya dah mengeluh....


ni yg rase nak jd cikgu...bak kata mama saya, kerja separuh hari, sabtu ahad kompem cuti...bdk2 cuti sekolah, awak pom cuti....elaun2 gomen bayar lebey...gaji dorg pom lebey banyak dr jabatan lain...


tapi saya pom xpasti, nape dr dulu, after grad, time2 jd loyer dulu, mmg xpenah dpt seru nak isi borg kpli/dpli/
j-qaf....mungkin, mmg xlayak jd cikgu!!!itu sebab seruan xpenah smp nak apply....hahahahahhah


eh, melalut betulllllllll.....bersyukurla dgn apa yg saya lalui sekarang yer....alhamdulilah....


saya baru je lepas masak kek...wahhhhh rajin nye rase hari ni.....bagus bagus bagus!!!


sekarang jam menunjukkan 12tgh malam n saya dh siap2 sume makanan n air panas utk incik hubby yg balik lambat nnt...saya pula pasni akan terus tido...zzz zzz zzz


semoga incik hubby suke kek saya (yg mcm xberape sedap tu)....hikhikhik


walllaaaaaa!!!

No comments: