Saturday, June 11, 2011

karipap IKEA

hola hola kawan2....
berlintas langsung dr kampung rawangku....cewahhhhhh

berjalan lagik....ATAS URUSAN KERJA...
masuk minggu nih, dh 3kali saya outstesyen utk minggu/bulan nih...
siyesssly saya sgt2 penat smp kaki kanan saya dh krem...huhuhuhu

Kesian kepada siri sendiri...
3hari dh mcm nih...penangan byk berjalan...
saya ade keje ky opis lama di selayang...my final case...
n finally habesss jugaaa...alhamdulilah...

pasnih, dh xde keje kt selayang...kuranglaa sket penat....
saya boleh tumpukan sepenuh perhatian di opis sekarang...
(cewahhhh mcm ayat pekerja cemerlang sgt laa kan...)hahahahhahahahhaha

alkisahnye, semalam, bile dh abeh keje. ..
kebetulan separuh hari jer....
saya pom berniat utk ke IKEA...bajett xramai orang laa kunun...

lama sgt mengidam nak mkn karipap n hotdog tu...
tapi kan, sekarang, masih lagi dalam cuti sekolah...
ramai org wpun pd hari bekerja....

parking pom, kene pusing2 2-3 kali baru saya dapatt....
tapi xkesahlaa janji dapat makan karipap yg dah lama sangat mengidam itu...
sekali, xsedap pulak...
eh, ke tekak sendiri yg xleh terima...
ermmmm agak kompius semalam....huhuhuhu

lepas dapat makan, saya pun jalan2 laa dalam IKEA...
memang xtengok showroom pun..
M.A.L.A.S.

so saya terus ke shopping hall...
hahahaha bajet soping banyak laa kott....

lupekan hasrat anda cik riny!!!

saya xbeli ape-ape sgt pom...
sekadar menambah barang2 plastik & juga lilin wangi yang dah nak habis stok kat rumah saya tuh...
so pastu balik laa ke rawang...
tu pun keluar dalam pukul 3.30...
saya taknak tersangkut jem pulak time orang balik kerja nanti....

tapi alhamdulilah....
jalan clear tanpa sebarang jem...
maka tamatlaa kisah saya ke IKEA semalam...

hehehehehheh

ADIOS AMIGOS!!!

1 comment:

oddity isme said...

Dear Karipop Lover! Hanya RM20 untuk 10pcs Karipop yang besar, rangup dan tasty! Puasa semakin hampir, cubalah Karipop perisa ala barat:-

[Beef Casserole]
[Mac n' Cheese]
[Mushroom n' Onion]
[Mashed potato n' Chicken Sausage]

call: 016643 3687
website: http://www.facebook.com/pages/I-love-Karipop-Not-your-ordinary-karipap/379236962142130