Monday, October 17, 2011

cuti panjang....

salam kawan2 sekalian...
hari ini last day saya bekerja...
sunggoh monday bluessss
:(
sebentar nanti saya akan bergerak ke kampung halaman...
yeyeah kampung rawang...
sempat x, kalo nakg jalan2 makan angin ke IKEA??
(lepuks kang cik riny!!!)

alasan= incik somi akan berkursus 4hari
dan tiada sesiapa dirumah...
cuti rehat tahun ini banyakkkkkkk lagiii...
(nampak tak saya dahulunya di unit lama 
adalah seorang pekerja cemerlang) 
hahahahhahaha 
poyossss...

cuti till next wekkk wooo...
pahang cuti panjang next weekkk
besday sultan pahang!!!

kalo belum meletops,
saya masuk keje balik...
hahahahhahahah
sengal x???

kot kot meletops saya dis week, 
maka meletops di negeri selangor laa kot....
kalo belum meletopss, balik lagi saya ke negeri pahang ini....

doakan segala-galanya dipermudahkan oleh Allah....
baby...baby...
we love u....

No comments: