Tuesday, October 18, 2011

Promosi McD murah

salam wbt kawan2ku sekalian....

apa khabar semuanya???
daku mendoakan agar anda semua sihat walafiat okey!!!

ohyaa saya berlintas langsung terus menerus dari kampungku terchentaaa....
kampung laa sangatttttt....
jusco rawang pun 5minit dari rumah....
hahahahahhaah sengal....
tak sabar nak tunggu JJ tu siapppp....
:p

saya bercutiiiiiiiiiiiiii...
best sangat-sangat....
alhamdulilah...
berehat2 laa saya sambil men game!!

ohyaa, kat sini saya nak berkongsi dengan kawan2
saya ada ternampak promosi di fb kengkawang...
yang McD ada buat promosi murah...

jum laa kengkawan...
promosi ni dari 17-25/10 ni ajer....



silalah print(black n white pun McD terima)

so kawan-kawan...
take this opportunity untuk
makan McD murah sket dari biasa....

bile saya pulak yang dapat makan Mcd nih...
ermmmmm

No comments: