Friday, October 14, 2011

masuk hospital part 1

Asslamualaikum wbt...
Best kannn...hari ini hari jumaat...yahuuuuu
Esok cuti...
Nak bercerita pada kawan2 semalam saya mc...
Kene food poisoning kesekian kalinya....
Ya allah...saya tak tahulah nape dgn perot saya saya nih....
Sensitip sangat kah....
Tapi kali ini, saya kategorikan sebagai teruk...
Bayangkang, siap kene tahan di wad...
Wad bersalin pulak tuh....

Alkisahnya, hari selasa, yang saya cerita kisah di traik lite tukan....
haa hari tukan saya makan kat luar...
So, petang tu, lepas balik umah, saya pun berehat2 laa...
Siap sempat masak pengat pisang lagi....hahahhahahha...
kagum kannnn pada diri sendiri!!!!
Sekali, tiba2 mata rasa berpinar2 semacam....
Baring kat sofa...later on, dah rasa xsedap....
Jalan slow2 masuk bilik....
N kemudian sesi memuntahkan segala2nye bermula...
Waktu tu lebih kurang 6.30 petang....
Terus menerus sehingga jam 8malam...

kemudiannya...
Bila dah xlarat, terus telefion incik somi...sebab beliau masih bekerja...
Xlama lepas tu, dia pun balik...
Tapi dalam masa yang sama, xtvt muntah terus berlaku....
Sehingga incik somi membuat keputusan utk terus cek ke RSAT dalam kem tulaa....
Kesian sangat rasa kat diri sendiri...sian kat baby...
sian kat somi...sebab sokmo rase mneyusahkan beliau....huhuhuh

Rasa sangat bersalah...sambil duk terpikir, apa yg buat saya salah makan ke....
dalam masa yg sama, muntah lagi dan lagi....
bila dah sampai kt RSAT tu, staf kt situ cakap, since saya dah 9 bulan...
they dun have the choice but to send me to the hospital....
OMG!!!
nak kene g spital kahhhhh???

siap naik AMBULANCE okey!!!!
korang ade pengalaman naik ambulance mcm saya???
hahahahahhahahah

to be continueddddd.... :)

No comments: