Thursday, March 8, 2012

IBU yang tak Layak dipanggil IBU!!!!

mesti korang dah terbaca dah baca kat paper pasal seorang ibu dijatuhkan hukuman akibat bersubahat merakamkan video boyprengnya merogol anaknya...


dah takde keje lain ker dia tu...


Ya Allah, sedihnya!!!!


dia nih takde hati perot kah????


dalam fakta kes cakap dia yang panggil anak dia utk masuk bilik boyfrennya....


aduhhhhhh....


nape tak bagi jer boyfren dia rogol dia sambil rakam aksi2 tu...


ini tidakkkk...bagi pulak anak dia suh rogol...


seorang ibu sanggupnyer menggadai maruah anaknya....


dia tak fikir ke ape natijah dan kesan pada anak...


traumanya anak itu sehingga ke akhir hayat....


ya allah, Kau peliharakan aku dan keluargaku dari kekejaman manusia....


amin2


mode= sedih di pagi hari sebab terbaca kisah2 spt itu....

1 comment:

Farzlyna Mustafar said...

mmg sentap membaca nya. hati apalah mak macam ni ye