Wednesday, August 1, 2012

Sahabat ^_^

how i miss my dear frennnzzzy

my dear BFF... 

i know her since 2001 during our matrix

sama2 sakit time Taaruf week kat matrix UIA Pj...

rupa2nya kami pun sama2 tolak offer JPA g oversea sebab JPA offer economics tapi kami nak ambil law...

hahahhahahahha...sejiwa laa sangat kannnn

Puan Rahimah a.k.a REM..


Rem, my BFF...

kire segala mak nenek rahsia aku dia tahu okey...

Rem, suka jalan...
suka makan macam aku... LOL!

siap suami aku penah g raya umah cik Rem nih masa raya tahun bila ntah...

time tu, belum kawen lagi n time tu incik suami ade kursus kat kem terendak melaka....

dasatttt kannnn....hahahahahhahaha

my REM nih masih single n available yer....

anak aku Ardini nih anak angkat dia...

pewaris harta Rem sebab rem nih kaya... (kahkahkahkah)
"
"
"
"
"
"
"
Puan Syafawati...tempat meluah rasa...

sama2 resign APP n masuk Court...sengal x...
sama2 sengal...

sama2 ada anak seorang...

yang pasti sama2 cantik....hahahahhaha
buwekkkkkk ;p

yang lain???
ade lagik...
ramai....
yang pasti saya rindu pada Liza, Yah dll...
i will wite about u guys later k!

No comments: