Thursday, August 9, 2012

Tragedi Sedih Part 1

Assalamualaikum wbt...

hari ini saya nak berkongsi tragedi sewaktu nuzul ar-quran tempoh hari...mungkin kawan2 FB dah tahu kan...

ye ye, kisah kami di mana incik suami melecur teruk (bagi saya tersangat terukkkk ) di bahagian kaki...to be details di bahagian paha....

kisahnya bermula di mana last week kan its a long holiday sampai isnin...

so saya pun ajak insik suami balik Rawang...tujuan: utk shoping2 laa kt KL, Jalan Tar coz this year turn utk balik raya kt kg suami di Kedah..sebabnya bila tengok jadual cuti, it is sooooo cramp dimana husband hanya dapat balik sehari sebelum raya... confirm2 laa saya tak dapat nak shoping di syurga tudung which is jalan TAR laa of cosss....

ok, bab pergi ke Jalan Tar tu setel lah...itu pun pergi time lepas tengok lee chong wei lawan final wif lin dan tu...dan kalah....tak pelah...anda masih lagi hero malaysia!!!

kami pergi sefalimy termasuk kakak saya mama pun ikut...

pergi waktu malam sejuk laa sket kan...

tapi ya rabbi ramai nak mam*^$ kotttt....dasyat giler laa umat manusia kat jalan tar tu....kami tawaf kat sana sampai dekat2 pukul 1 pgi....hahahahhahaha

balik rumah & terus sahur *eh silap* late supper* baru betul...late supper di mamak kedai dekat dengan rumah ajelah... :)

so esoknya hari isnin, selangor cuti but KL is working day kan...so pagi2 saya nih duk ajak husband g KL sebab nak pegi bank...nak uruskan hal sket since cuti nih kan...

ermmm nampak gaya ada kisah sedih part 2 nih coz ada hal pulak nak kena setel...

oklah nantikan kisah sambungan nya nanti...

No comments: